Icon Sheene
Aceasta reprezinta viziunea lui Andrew Morris asupra motocicletei supreme de asfalt si este un tribut adus eroului sau din copilarie, pilotul britanic Barry Sheene.
Icon Motorcycles va produce doar 52 de exemplare, cate unul pentru fiecare an trait de Barry, si le va comercializa la pretul exorbitant de 107.000 £. Proiectul este sustinut de Stephanie, vaduva lui Sheene, si de fostul coleg de echipa dar si prieten foarte bun Steve Parrish.
Motorul este construit manual pe baza unuia de Suzuki GSX 1400 si este dotat cu un turbo compresor Garrett, biele Carrillo, pistoane Wiseco si alte componente interne de specificatii racing. Puterea declarata la roata este de 250cp in timp ce cuplul are valoarea uriasa de 180Nm. Cadrul din aluminiu este construit de Spondon, bascula din aluminiu de Fabrication Techniques iar suspensia este asigurata de un amortizor central si o furca inversata Bitubo. Lista de componente de top este completata de jantele din fibra de carbon, etriere ISR, sistemul de management al motorului Bosch Motronic, sistemul de pornire fara cheie si bordul complet digital.
Daca din punct de vedere tehnic motocicleta se prezinta foarte bine, designul definit de linii organice este unul cel putin ciudat, si nu reflecta caracterul sportiv al motocicletei. La nivel de detalii se remarca plachetele de jug gravate cu semnaturile lui Barry si Stephanie Sheene precum si faimosul numar norocos 7 brodat in partea din spate a seii.
din pacate costa cat casa !
RăspundețiȘtergeremi se pare cam ciudata.
RăspundețiȘtergere